PENDRIVE Z NADRUKIEM FIRMOWYM

Idealny prezent dla Twojego klienta musi być funkcjonalny, elegancki, a przede wszystkim musi reklamować Twoją firmę!

Przyciągaj klientów z klasą!

Szukasz ciekawego gadżetu dla Twojej firmy? Chcesz podarować swoim klientom coś niebanalnego i interesującego? Mamy dla Ciebie świetne rozwiązanie! Pendrivy od wielu lat są popularnym gadżetem reklamowym - jednak te zwykłe, ze ściąganym zamknięciem łatwo zgubić, ciężko znaleźć, a zatyczka zazwyczaj szybko „znika”, przez co często się łamią…

Super płaski pendrive w kształcie karty kredytowej będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie i Twoich klientów. Dzięki unikalnemu kształtowi i rozmiarom bez problemu zmieści się w portfelu! Twój klient zawsze będzie miał go przy sobie!

Możliwość dwustronnego nadruku pozwala na zamieszczenie na gadżecie najważniejszych treści reklamowych, Twojego logo, strony internetowej czy numeru telefonu! Ze względu na swój kształt urządzenie nie pęka i nie łamie się. Jest lekki i wytrzymały, a przy tym niezwykle elegancki.

W ofercie posiadamy pendrivy o kilku różnych pojemnościach i możesz złożyć zamówienie już od 25 sztuk!

ROZMIAR KARTY KREDYTOWEJ

Superpłaski - mieści się w portfelu. Twój klient będzie miał go zawsze przy sobie, kiedy będzie potrzebny i przypomni sobie o Twojej firmie.

WZMOCNI DZIAŁANIE MARKETINGOWE

Idealny jako dodatek do materiałów promocyjnych.

WYTRZYMAŁY

Dzięki swojej konstrukcji nie złamie się wtedy, kiedy będzie Ci najbardziej potrzebny.

pendrive z nadrukiem zalety

PRESTIŻOWY I WYJĄTKOWY PREZENT

Klient nie tylko będzie zaskoczony jego funkcjonalnością, ale z pewnością doceni efektowny prezent, który wzmocni wasze relacje.

MIEJSCE NA REKLAMĘ TWOJEJ FIRMY

Dwie strony do zadruku zmieszczą zdjęcie, logo, hasło reklamowe i dane kontaktowe.

PROMOCJA

Idealny na wypromowanie konkretnej usługi, produktu lub wydarzenia.

JUŻ OD 25 SZTUK

Superpłaski pendrive w kształcie karty kredytowej, który mieści się w portfelu. Obustronnie zadrukowany, indywidualną grafiką. Czas realizacji: 5 dni.

2 GB

25 - 99 szt.  18,90 zł

od 100 szt.   13,90 zł

8 GB

25 - 99 szt.  23,90 zł

od 100 szt.  18,90 zł

16 GB

25 - 99 szt.  28,90 zł

od 100 szt.  23,90 zł

ceny netto

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

CZY MUSZĘ MIEĆ PROJEKT GRAFICZNY?

Nie, nie musisz. Ale możesz. Jeśli masz projekt graficzny - to świetnie, realizacja pójdzie nam jeszcze szybciej. Jeśli natomiast go nie posiadasz, to nic się nie stało. Nasze studio graficzne przygotuje dla Ciebie profesjonalny projekt np. na podstawie Twojego logo, tekstów oraz dostarczonych zdjęć. Przygotujemy dla Ciebie co najmniej dwa unikalne projekty - dzięki czemu będziesz mógł wybrać wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Jeśli jednak nie posiadasz żadnego z tych elementów - również nic się nie stało, gdyż jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie atrakcyjny projekt od podstaw.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W EASY PRINT?

To bajecznie proste! Możesz napisać do nas maila na adres biuro@easy-print.pl i opisać w nim czego dokładnie potrzebujesz. W ciągu 1 dnia roboczego na pewno uzyskasz odpowiedź. Możesz także przyjść do nas do biura osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym) - wtedy na miejscu porozmawiamy o Twoim zamówieniu. Wspólnie dobierzemy najlepsze dla Ciebie materiały oraz rodzaj druku.

Jeśli masz gotowy projekt niezwłocznie rozpoczniemy realizację – dokładną datę odbioru zamówionego towaru prześlemy do Ciebie mailem - jeśli uda nam się wykonać Twoje zlecenie szybciej niż zakładaliśmy poinformujemy Ci o tym.

Jeśli nie posiadasz projektu, po ustaleniu głównych założeń i/lub dostarczeniu nam materiałów Twojej firmy (o ile takimi dysponujesz) takich jak logo, kolory firmowe itp. przygotujemy dla Ciebie co najmniej dwa unikalne projekty - dzięki czemu będziesz mógł wybrać wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Po ostatecznej akceptacji zarówno treści jak i wyglądu rozpoczniemy drukowanie.

JAK WYGLĄDAJĄ PŁATNOŚCI W EASY PRINT?

Do każdego zamówionego u nas towaru lub usługi wystawimy paragon bądź fakturę. Przy pierwszym zleceniu wymagamy z Twojej strony zaliczki 50% końcowej kwoty zamówienia, pozostałe 50% płatne jest przy odbiorze gotówką lub przelewem w dniu wysyłki. WAŻNE! Zaliczkę płacisz tylko wtedy gdy zaakceptujesz wysłane przez nas projekty i jesteś zdecydowany złożyć zamówienie lub też gdy dostarczone przez Ciebie pliki przejdą naszą weryfikację.

JAKIE SĄ RODZAJE PAPIERÓW DO DRUKU?

Do druku cyfrowego stosujemy kilkanaście różnych rodzajów papieru. W zależności od tego co i w jakim celu chcesz wydrukować dobierzemy odpowiednią gramaturę oraz typ papieru. Większość podłoży ZAWSZE jest na miejscu- jeśli chcesz się upewnić na czym dany plik zostanie wydrukowany możesz obejrzeć papier przed zleceniem druku. Dysponujemy także szeroką gamą wzorników, z których możesz wybrać papier idealnie odpowiadającym Twoim potrzebom - zamówimy go specjalnie dla Ciebie!

CZY A4 JEST WIĘKSZE OD A5 CZY ODWROTNIE?

To jedno z pytań najczęściej zadawanych nam przez naszych klientów. Poniżej mała ściąga:

A4 - 297 na 210 mm (rozmiar kartki z bloku rysunkowego)

A5 - 210 na 148 mm (rozmiar zeszytu szkolnego)

A6- 148 na 105 mm (1/4 kartki z bloku rysunkowego)

A7 - najmniejszy możliwy format ulotki 74 na 105 mm

DL - 99 na 210 mm

CO JEŚLI PO KILKU MIESIĄCACH BĘDĘ CHCIAŁ WYKONAĆ DODRUK MATERIAŁÓW WCZEŚNIEJ JUŻ WYDRUKOWANYCH?

Jeśli drukowałeś u nas Twoje pliki są na pewno bezpieczne w naszej bazie. Projekty i dane trzymamy dwa lata na dysku. Jeśli zlecałeś nam druk ponad dwa lata temu - nie przejmuj się - Twoje dane są zapisane na dysku zewnętrznym bądź innym nośniku. Przy dodruku oferujemy także drobne zmiany (zmiana danych na wizytówce, wprowadzenie innego adresu na ulotce) - w cenie druku!

PO ODEBRANIU TOWARU ZNALAZŁEM NA ZAMÓWIONYCH WYDRUKACH BŁĄD. CO TERAZ?

Wszystkie projekty wykonane przez nas przesyłamy do Twojej akceptacji, jeśli więc taka wersja została przez Ciebie zaakceptowana, nie mamy podstaw do uznania takiej reklamacji. W innych przypadkach reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe, a co za tym idzie wykonamy ponowny wydruk poprawionej wersji Twojego projektu.

CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ USŁUGĘ W TRYBIE EKSPRES?

W większości przypadków: tak! Oczywiście nie wszystko da się wydrukować/wykonać w trybie ekspres jednak jeśli potrzebujesz pilnej realizacji warto zapytać! Opcja ekspres jest dodatkowo płatna jednak dzięki temu masz pewność, że Twój towar dotrze do Ciebie i Twoich klientów na czas!

JAK UZYSKAĆ RABAT?

Sposobów jest kilka ;-). Najprościej zamówić usługę w pakiecie - jeśli nie znalazłeś pakietu odpowiadającego Twoim potrzebom - stwórz własny (min. 3 dowolne usługi). 
Kilka razy do roku pojawiają się u nas promocje sezonowe - warto obserwować nas na facebooku - tam zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące przecen!
Jeśli jesteś z nami już długo możesz także liczyć na rabaty lojalnościowe oraz uznaniowe.

logo_szare_150

Tel: 782 157 971 Email: biuro@easy-print.pl

ZADAJ PYTANIE SPECJALIŚCIE

TOP