KOPERTY I PAPIER FIRMOWY

Masz tylko chwilę, aby przyciągnąć uwagę klientów.

Dbamy o wizerunek i charakter marki!

Twoi klienci niejednokrotnie oglądają wizytówki, ulotki czy papier firmowy Twojej firmy wcześniej niż będą mieli realną szanse poznać Twoją firmę, a także Ciebie osobiście. W związku z tym wygląd, jakość oraz treści jakie przekazują te materiały mają tutaj niezwykle duże znaczenie.

Najważniejszym aspektem przy wybieraniu czy projektowaniu wzoru papieru firmowego jest to, że powinien być on spójny zresztą Twoich materiałów reklamowych.

Krój pisma, kolorystyka, rozmieszczenie tekstów - to elementy na które trzeba zwrócić szczególną uwagę. Papier nie może być zbyt gruby, ani powlekany- utrudni lub uniemożliwi to kompletnie nadruk treści na papierze.

PAPIER FIRMOWY

Papier firmowy nie jest ulotką czy katalogiem promującym ofertę Twojej firmy dlatego nie warto umieszczać na nim wszystkich informacji dotyczących działalności. Najważniejszym elementem jest Twoje logo oraz nazwa, a także dane kontaktowe do wszystkich oddziałów Twojej firmy.

CENNIK

Papier firmowy 90 G, jednostronnie kolorowy, pre print, ceny netto.

100 szt. - 187 zł    250 szt. - 249 zł    500 szt. - 309 zł    1000 szt. - 359 zł 

KOPERTA

Koperty firmowe to dyskretne, a jednocześnie bardzo skuteczne narzędzie reklamowe. Dzięki kopertom z Twoim logo podniesiesz swój prestiż, a także zbudujesz pewny i profesjonalny wizerunek w oczach Twoich klientów.

DL 220 x 110 mm
Koperta z drukiem kolorowym, offset 80 gr.

100 szt. - 1,79 zł / szt.
250 szt. - 1,25 zł / szt.
500 szt. - 0,99 zł / szt.

DL 220 x 110 mm
Koperta z okienkiem, jeden kolor, offset 80 gr.

100 szt. - 2,79 zł / szt.
250 szt. - 1,49 zł / szt.
500 szt. - 1,05 zł / szt.

C4 324 x 229 mm
Koperta z drukiem kolorowym, offset 80 gr.

100 szt. - 1,89 zł / szt.
250 szt. - 1,39 zł / szt.
500 szt. - 1,09 zł / szt.

C4 324 x 229 mm
Koperta z okienkiem, jeden kolor, offset 80 gr.

100 szt. - 3,98 zł / szt.
250 szt. - 2,09 zł / szt.
500 szt. - 1,39 zł / szt.

C5 229 x 162 mm
Koperta z drukiem kolorowym, offset 80 gr.

100 szt. - 1,89 zł / szt.
250 szt. - 1,29 zł / szt.
500 szt. - 1,05 zł / szt.

ceny netto

BIUWAR

Podkładki na biurko drukowane na papierze offsetowym 90 G. W jednym kolorze. Ilość kartek: 26.

B3 480 x 336 mm
Ilosc kartek: 26

50  szt. - 13,99 zł / szt.
100 szt. - 8,25 zł / szt.
300 szt. - 4,19  zł / szt.
ceny netto

B2 680 x 480 mm

Ilość kartek: 26

50 szt. - 17,59 zł / szt.
100 szt. - 11,09 zł / szt.
300 szt. - 6,10 zł / szt.
ceny netto

UWAGA!

CENY DOTYCZĄ PRZYKŁADOWYCH NAKŁADÓW ORAZ OPCJI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI A BEZPŁATNIE PRZYGOTUJEMY ROZWIĄZANIE NAJLEPIEJ DOPASOWANE DO TWOICH POTRZEB

Tel: 782 157 971 Email: biuro@easy-print.pl

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

CZY MUSZĘ MIEĆ PROJEKT GRAFICZNY?

Nie, nie musisz. Ale możesz. Jeśli masz projekt graficzny - to świetnie, realizacja pójdzie nam jeszcze szybciej. Jeśli natomiast go nie posiadasz, to nic się nie stało. Nasze studio graficzne przygotuje dla Ciebie profesjonalny projekt np. na podstawie Twojego logo, tekstów oraz dostarczonych zdjęć. Przygotujemy dla Ciebie co najmniej dwa unikalne projekty - dzięki czemu będziesz mógł wybrać wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Jeśli jednak nie posiadasz żadnego z tych elementów - również nic się nie stało, gdyż jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie atrakcyjny projekt od podstaw.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W EASY PRINT?

To bajecznie proste! Możesz napisać do nas maila na adres biuro@easy-print.pl i opisać w nim czego dokładnie potrzebujesz. W ciągu 1 dnia roboczego na pewno uzyskasz odpowiedź. Możesz także przyjść do nas do biura osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym) - wtedy na miejscu porozmawiamy o Twoim zamówieniu. Wspólnie dobierzemy najlepsze dla Ciebie materiały oraz rodzaj druku.

Jeśli masz gotowy projekt niezwłocznie rozpoczniemy realizację – dokładną datę odbioru zamówionego towaru prześlemy do Ciebie mailem - jeśli uda nam się wykonać Twoje zlecenie szybciej niż zakładaliśmy poinformujemy Ci o tym.

Jeśli nie posiadasz projektu, po ustaleniu głównych założeń i/lub dostarczeniu nam materiałów Twojej firmy (o ile takimi dysponujesz) takich jak logo, kolory firmowe itp. przygotujemy dla Ciebie co najmniej dwa unikalne projekty - dzięki czemu będziesz mógł wybrać wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Po ostatecznej akceptacji zarówno treści jak i wyglądu rozpoczniemy drukowanie.

JAK WYGLĄDAJĄ PŁATNOŚCI W EASY PRINT?

Do każdego zamówionego u nas towaru lub usługi wystawimy paragon bądź fakturę. Przy pierwszym zleceniu wymagamy z Twojej strony zaliczki 50% końcowej kwoty zamówienia, pozostałe 50% płatne jest przy odbiorze gotówką lub przelewem w dniu wysyłki. WAŻNE! Zaliczkę płacisz tylko wtedy gdy zaakceptujesz wysłane przez nas projekty i jesteś zdecydowany złożyć zamówienie lub też gdy dostarczone przez Ciebie pliki przejdą naszą weryfikację.

JAKIE SĄ RODZAJE PAPIERÓW DO DRUKU?

Do druku cyfrowego stosujemy kilkanaście różnych rodzajów papieru. W zależności od tego co i w jakim celu chcesz wydrukować dobierzemy odpowiednią gramaturę oraz typ papieru. Większość podłoży ZAWSZE jest na miejscu- jeśli chcesz się upewnić na czym dany plik zostanie wydrukowany możesz obejrzeć papier przed zleceniem druku. Dysponujemy także szeroką gamą wzorników, z których możesz wybrać papier idealnie odpowiadającym Twoim potrzebom - zamówimy go specjalnie dla Ciebie!

CZY A4 JEST WIĘKSZE OD A5 CZY ODWROTNIE?

To jedno z pytań najczęściej zadawanych nam przez naszych klientów. Poniżej mała ściąga:

A4 - 297 na 210 mm (rozmiar kartki z bloku rysunkowego)

A5 - 210 na 148 mm (rozmiar zeszytu szkolnego)

A6- 148 na 105 mm (1/4 kartki z bloku rysunkowego)

A7 - najmniejszy możliwy format ulotki 74 na 105 mm

DL - 99 na 210 mm

CO JEŚLI PO KILKU MIESIĄCACH BĘDĘ CHCIAŁ WYKONAĆ DODRUK MATERIAŁÓW WCZEŚNIEJ JUŻ WYDRUKOWANYCH?

Jeśli drukowałeś u nas Twoje pliki są na pewno bezpieczne w naszej bazie. Projekty i dane trzymamy dwa lata na dysku. Jeśli zlecałeś nam druk ponad dwa lata temu - nie przejmuj się - Twoje dane są zapisane na dysku zewnętrznym bądź innym nośniku. Przy dodruku oferujemy także drobne zmiany (zmiana danych na wizytówce, wprowadzenie innego adresu na ulotce) - w cenie druku!

PO ODEBRANIU TOWARU ZNALAZŁEM NA ZAMÓWIONYCH WYDRUKACH BŁĄD. CO TERAZ?

Wszystkie projekty wykonane przez nas przesyłamy do Twojej akceptacji, jeśli więc taka wersja została przez Ciebie zaakceptowana, nie mamy podstaw do uznania takiej reklamacji. W innych przypadkach reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe, a co za tym idzie wykonamy ponowny wydruk poprawionej wersji Twojego projektu.

CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ USŁUGĘ W TRYBIE EKSPRES?

W większości przypadków: tak! Oczywiście nie wszystko da się wydrukować/wykonać w trybie ekspres jednak jeśli potrzebujesz pilnej realizacji warto zapytać! Opcja ekspres jest dodatkowo płatna jednak dzięki temu masz pewność, że Twój towar dotrze do Ciebie i Twoich klientów na czas!

JAK UZYSKAĆ RABAT?

Sposobów jest kilka ;-). Najprościej zamówić usługę w pakiecie - jeśli nie znalazłeś pakietu odpowiadającego Twoim potrzebom - stwórz własny (min. 3 dowolne usługi). 
Kilka razy do roku pojawiają się u nas promocje sezonowe - warto obserwować nas na facebooku - tam zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące przecen!
Jeśli jesteś z nami już długo możesz także liczyć na rabaty lojalnościowe oraz uznaniowe.

logo_szare_150

Tel: 782 157 971 Email: biuro@easy-print.pl

ZADAJ PYTANIE SPECJALIŚCIE

TOP