DRUK WIELKOFORMATOWY

Projekty wysokiej jakości, które zdumiewają!

Reklama na większą skalę!

„Reklama dźwignią handlu”- tak mówi stare powiedzenie, które od lat wszyscy przedsiębiorcy powtarzają jak mantrę. Oczywiście jest to prawda - jednak nie może to być byle jaka reklama, lecz taka, która przyniesie Ci realne zyski.

Katalog usług czy wizytówka to niezbędne materiały każdej firmy. Jednak trafiają one najczęściej do osób, które już Cię znają. A jak dotrzeć do tych, którzy jeszcze nie wiedzą, że to właśnie z Tobą chcą współpracować? Jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców?

Dość łatwo. Reklama wielkoformatowa, czyli banery, tablice, siatki i szyldy – to elementy, którymi niewątpliwie zwiększysz widoczność oraz zainteresowanie Twoją firmą.

Dzięki wiedzy, a także doświadczeniu, pomożemy Ci zdecydować, co będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Dobierzemy materiały, stworzymy indywidualny projekt, dostosowany do Twoich potrzeb oraz zamontujemy Twoją reklamę! Nie musisz się o nic martwić.

NA CZYM MOŻESZ WYDRUKOWAĆ?

DOBIERZ MATERIAŁ NAJLEPIEJ DOPASOWANY DO TWOICH POTRZEB

DRUK WIELKOFORMATOWY NA PAPIERZE

To doskonałe rozwiązanie, jeśli potrzebujesz wydrukować coś w większym formacie, jednak w mniejszej ilości. Dzięki metodzie solwentowej możemy wykonać nawet 1 sztukę zleconego przez Ciebie wydruku. Plakat do domu, biura, a może coś na prezent dla wyjątkowej osoby?

DODATKI

• Różne gramatury papieru
• Dowolny format
• Krótki czas realizacji
• Wysoka jakoś wydruku

CENA

Wydruk na papierze 150 G.:
• 100 na 70 cm - 46 zł
• 100 na 200 cm - 120 zł
• powyżej 20 m2 - 40 zł za m2
Ceny netto. Inne gramatury do wyceny.

BANER Z OKUCIEM

To najtańsza, a zarazem niezwykle skuteczna metoda reklamy. Dzięki elastycznej formie i niskiej wadze baner bardzo łatwo przetransportować. Standardowe okucie w formie oczek rozmieszczonych w regularnych odstępach sprawia, że montaż oraz demontaż jest bajecznie prosty i zajmuje dosłownie kilka minut.

ZALETY

• Możliwość gęstszego „oczkowania”
• Możliwość wykonania „rękawka” zamiast standardowych oczek
• Wysoka jakość wydruku

CENA

Baner z okuciem:
• 200 na 100 cm - 130 zł
• 1000 na 50 cm - 299 zł
• powyżej 20 m2 - 42 zł za m2
Ceny netto

DRUK NA SIATCE MESH

Tani i skuteczny sposób na reklamę. Choć siatka mesh nie jest tak popularna jak standardowy baner to jej właściwości oraz nośność przekazu jest na najwyższym poziomie. Siatka ze względu na swoją strukturę przepuszcza powietrze, dlatego nawet przy silnych podmuchach wiatru nie tworzy „żagla”.

DODATKI

• Oczka ułatwiające montaż
• Możliwość wykonania „rękawka” zamiast oczkowania
• Doskonała na budowę, do zawieszenia na rusztowaniach
• Odporna na działanie warunków atmosferycznych

CENA

Siatka MESH z okuciem:
• 200 na 100 cm - 160 zł
• 1000 na 50 cm - 375 zł
• powyżej 20 m2 - 45 zł za m2 Ceny netto

DRUK NA FOLI SAMOPRZYLEPNEJ

Istnieje wiele rodzajów folii samoprzylepnych. Ich wybór zależy od ich przeznaczenia oraz funkcji, jaką będą pełnić. Do najpopularniejszych należy folia One Way Vision (OWV), która przepuszcza światło i nie ogranicza całej widoczności – dlatego często stosuje się ją do oklejania szyb samochodów lub witryn sklepowych. Natomiast folia pełna doskonale sprawdzi się przy tablicach i szyldach, a także jeśli zależy Ci na ograniczeniu widoczności tego, co się dzieje wewnątrz Twojego lokalu.

DODATKI

• dodatkowy laminat zabezpieczającym przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz promieniowaniem UV
• wycięcie foli w dowolny kształt
• szeroka gama zastosowań: fototapety, tablice, naklejki itp.

CENA

Folia bez laminatu:
• 200 na 100 cm - 120 zł
• 1000 na 50 cm - 275 zł
• powyżej 20 m2 - 43 zł za m2
Ceny netto
Dodatkowy koszt: opos i laminowanie

PRZYKLADOWE CENY WYDRUKU ORAZ PROJEKTOW

Cena zależy od wybranego materiału oraz powierzchni druku. Ponadto, jeśli nie masz projektu graficznego, jego przygotowanie również wpływa na ostateczny kształt ceny. Nie martw się jednak - proces wyceny przebiega u nas sprawnie i szybko - nigdy nie zamawiasz usługi w ciemno.

BANER WINYL PVC

Rozmiar: 90mm x 50mm lub 85mm x 54mm

3 x 1 metra - 150zł
5 x 1,5 metra- 250zł
5m x 2,5 metra - 350zł
+projekt - do wyceny
ceny netto

JUŻ OD 50 ZŁ ZA M2!

BANER SIATKA MESH

Rozmiar: 90mm x 50mm lub 85mm x 54mm

3 x 1 metra - 150zł
5 x 1,5 metra- 250zł
5m x 2,5 metra - 350zł
+projekt - do wyceny
ceny netto

JUŻ OD 50 ZŁ ZA M2!

FOLIA/FOTOTAPETA

Rozmiar: 90mm x 50mm lub 85mm x 54mm

3 x 1 metra - 150zł
5 x 1,5 metra- 250zł
5m x 2,5 metra - 350zł
+projekt - do wyceny
ceny netto

JUŻ OD 50 ZŁ ZA M2!
UWAGA!

CENY DOTYCZĄ PRZYKŁADOWYCH WARIANTÓW I ROZMIARÓW

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI A BEZPŁATNIE PRZYGOTUJEMY ROZWIĄZANIE NAJLEPIEJ DOPASOWANE DO TWOICH POTRZEB

Tel: 782 157 971 Email: biuro@easy-print.pl

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

CZY MUSZĘ MIEĆ PROJEKT GRAFICZNY?

Nie, nie musisz. Ale możesz. Jeśli masz projekt graficzny - to świetnie, realizacja pójdzie nam jeszcze szybciej. Jeśli natomiast go nie posiadasz, to nic się nie stało. Nasze studio graficzne przygotuje dla Ciebie profesjonalny projekt np. na podstawie Twojego logo, tekstów oraz dostarczonych zdjęć. Przygotujemy dla Ciebie co najmniej dwa unikalne projekty - dzięki czemu będziesz mógł wybrać wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.

Jeśli jednak nie posiadasz żadnego z tych elementów - również nic się nie stało, gdyż jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie atrakcyjny projekt od podstaw.

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W EASY PRINT?

To bajecznie proste! Możesz napisać do nas maila na adres biuro@easy-print.pl i opisać w nim czego dokładnie potrzebujesz. W ciągu 1 dnia roboczego na pewno uzyskasz odpowiedź. Możesz także przyjść do nas do biura osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym) - wtedy na miejscu porozmawiamy o Twoim zamówieniu. Wspólnie dobierzemy najlepsze dla Ciebie materiały oraz rodzaj druku.

Jeśli masz gotowy projekt niezwłocznie rozpoczniemy realizację – dokładną datę odbioru zamówionego towaru prześlemy do Ciebie mailem - jeśli uda nam się wykonać Twoje zlecenie szybciej niż zakładaliśmy poinformujemy Ci o tym.

Jeśli nie posiadasz projektu, po ustaleniu głównych założeń i/lub dostarczeniu nam materiałów Twojej firmy (o ile takimi dysponujesz) takich jak logo, kolory firmowe itp. przygotujemy dla Ciebie co najmniej dwa unikalne projekty - dzięki czemu będziesz mógł wybrać wersję, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Po ostatecznej akceptacji zarówno treści jak i wyglądu rozpoczniemy drukowanie.

JAK WYGLĄDAJĄ PŁATNOŚCI W EASY PRINT?

Do każdego zamówionego u nas towaru lub usługi wystawimy paragon bądź fakturę. Przy pierwszym zleceniu wymagamy z Twojej strony zaliczki 50% końcowej kwoty zamówienia, pozostałe 50% płatne jest przy odbiorze gotówką lub przelewem w dniu wysyłki. WAŻNE! Zaliczkę płacisz tylko wtedy gdy zaakceptujesz wysłane przez nas projekty i jesteś zdecydowany złożyć zamówienie lub też gdy dostarczone przez Ciebie pliki przejdą naszą weryfikację.

JAKIE SĄ RODZAJE PAPIERÓW DO DRUKU?

Do druku cyfrowego stosujemy kilkanaście różnych rodzajów papieru. W zależności od tego co i w jakim celu chcesz wydrukować dobierzemy odpowiednią gramaturę oraz typ papieru. Większość podłoży ZAWSZE jest na miejscu- jeśli chcesz się upewnić na czym dany plik zostanie wydrukowany możesz obejrzeć papier przed zleceniem druku. Dysponujemy także szeroką gamą wzorników, z których możesz wybrać papier idealnie odpowiadającym Twoim potrzebom - zamówimy go specjalnie dla Ciebie!

CZY A4 JEST WIĘKSZE OD A5 CZY ODWROTNIE?

To jedno z pytań najczęściej zadawanych nam przez naszych klientów. Poniżej mała ściąga:

A4 - 297 na 210 mm (rozmiar kartki z bloku rysunkowego)

A5 - 210 na 148 mm (rozmiar zeszytu szkolnego)

A6- 148 na 105 mm (1/4 kartki z bloku rysunkowego)

A7 - najmniejszy możliwy format ulotki 74 na 105 mm

DL - 99 na 210 mm

CO JEŚLI PO KILKU MIESIĄCACH BĘDĘ CHCIAŁ WYKONAĆ DODRUK MATERIAŁÓW WCZEŚNIEJ JUŻ WYDRUKOWANYCH?

Jeśli drukowałeś u nas Twoje pliki są na pewno bezpieczne w naszej bazie. Projekty i dane trzymamy dwa lata na dysku. Jeśli zlecałeś nam druk ponad dwa lata temu - nie przejmuj się - Twoje dane są zapisane na dysku zewnętrznym bądź innym nośniku. Przy dodruku oferujemy także drobne zmiany (zmiana danych na wizytówce, wprowadzenie innego adresu na ulotce) - w cenie druku!

PO ODEBRANIU TOWARU ZNALAZŁEM NA ZAMÓWIONYCH WYDRUKACH BŁĄD. CO TERAZ?

Wszystkie projekty wykonane przez nas przesyłamy do Twojej akceptacji, jeśli więc taka wersja została przez Ciebie zaakceptowana, nie mamy podstaw do uznania takiej reklamacji. W innych przypadkach reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe, a co za tym idzie wykonamy ponowny wydruk poprawionej wersji Twojego projektu.

CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ USŁUGĘ W TRYBIE EKSPRES?

W większości przypadków: tak! Oczywiście nie wszystko da się wydrukować/wykonać w trybie ekspres jednak jeśli potrzebujesz pilnej realizacji warto zapytać! Opcja ekspres jest dodatkowo płatna jednak dzięki temu masz pewność, że Twój towar dotrze do Ciebie i Twoich klientów na czas!

JAK UZYSKAĆ RABAT?

Sposobów jest kilka ;-). Najprościej zamówić usługę w pakiecie - jeśli nie znalazłeś pakietu odpowiadającego Twoim potrzebom - stwórz własny (min. 3 dowolne usługi). 
Kilka razy do roku pojawiają się u nas promocje sezonowe - warto obserwować nas na facebooku - tam zamieszczamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące przecen!
Jeśli jesteś z nami już długo możesz także liczyć na rabaty lojalnościowe oraz uznaniowe.

logo_szare_150

Tel: 782 157 971 Email: biuro@easy-print.pl

ZADAJ PYTANIE SPECJALIŚCIE

TOP